Anette Tinglum blir ny prosjektmedarbeider i NSR

Seniorrådgiver Anette Tinglum, hadde sin første arbeidsdag i NSR 1 august. Tinglum har bakgrunn fra politiet, bank og varehandel. Hun etterfølger Thomas Haneborg i prosjektstilling frem til 1 april 2017.

Anette Tinglum

Tinglum har utdanning fra politiskolen, sjefskurs ved Forsvarets Høgskole, og lederutdanning fra IMD i Lausanne.  Hun har vært sikkerhetsdirektør i DNB og kvalitet- og sikkerhetsdirektør i ICA Norge AS, i tillegg til at hun har representert NSRs medlemsvirksomheter i vårt styre i mange år. Hun sitter også i styret i Oslo Handelsstands Forening.

-Jeg ser frem til ulike utfordringer og bidra til gode løsninger sammen med en flott stab, og å treffe NSRs medlemmer i utvalgene, gjennom kurs, foredrag og enkeltmøter, sier Tinglum.

Tinglum vil ha ansvar for sikringsutvalget, kriminalitetsutvalget, OSPA.

- Vi er veldig glad for at Tinglum vil være med oss i en spennende periode for NSR, utfordre oss, og styrke teamet, sier Jack Fischer Eriksen, direktør i NSR.

Presse